افتتاح ساختمان مرکزی مخابرات در میدان امام حسین (ع)

به همراه 60 پروژه مخابراتی استان یزد با حضور مدیر عامل مخابرات ایران واستانداریزد

+گزارش تصویری یزدفردا

یزدفردا :گروه خبر : همزمان با خجسته زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت گراميداشت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، 61 طرح مخابراتي شركت مخابرات استان يزد با افتتاح مجتمع ادري فني امام حسين (ع) به بهره برداري رسيد.

اين آيين با حضورمحمد رضا  فلاح زاده استاندار يزد، فيضي مدير عامل شركت مخابرات ايران، مقوم مدير عامل شركت مخابرات يزد، الله دادي فرمانده تيپ الغدير، حجه الاسلام و المسلمين نبي پور دبير ستاد اقامه نماز استان و جمعي ديگر از مديران كل و روساي ادارات و سازمانهاي دولتي استان و مديران و كاركنان شركت مخابرات استان يزد، در محل نمازخانه مجتمع فني اداري مخابرات امام حسين (ع) برگزار شد.

در ابتداي اين آيين مديرعامل شركت مخابرات استان يزد ضمن خير مقدم به حاضران و تبريك ايام فرخنده ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز فتح خرمشهر، در گزارش مسبوطي مدعوين را در جريان آخرين وضعيت عملكرد مخابرات استان قرار داد.

فلاحزاده استاندار يزد نيز در اين آيين بر اهميت ارتباطات در عصر حاضر تاكيد كرد و گفت: از طريق ارتباطات مي توان با حداقل هزينه و زمان، علاوه بر رفع همه نيازمنديها، فرهنگمان را نيز به دنيا تزريق كنيم.

وي گفت: خوشبختانه مخابرات استان از جمله دستگاههايي است كه كمترين گله و شكايتي مردم نسبت به آن دارند و اين امر نشانگر وجود كاركناني دلسوز و تلاشگر در عرصه مخابرات استان است كه از همه آنان تقدير و تشكر مي شود.

در ادامه، فيضي مديرعامل شركت مخابرات ايران ضمن تبريك اين ايام فرخنده با اشاره به خصوصي سازي شركت مخابرات ايران گفت: هدف اين شركت پس از خصوصي سازي اين است كه پيش از تقاضاي مشتريان، ما به سراغ آنها برويم و رضايتشان را جلب كنيم.

وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از تمامي حاضران در آيين، از دست اندركاران مخابرات و عوامل اجرايي كه رضايت مردم شريف استان را جلب كرده اند تقدير و تشكر كرد.

گفتني است 61 طرح مخابراتي كه در اين آيين به صورت همزمان به بهره برداري رسيد شامل:

احداث مجتمع اداري امام حسين (ع) و احداث 2 باب ساختمان فني ديگر،

توسعه شبكه كابل در 14 مركز تلفن،

اجراي 32 كيلومتر فيبر نوري و نصب سيستم لاين و ماكس جهت افزايش ظرفيت سيستم انتقال،

تاسيس و توسعه ديتا در 3 سايت به ميزان 64 پورت،

تاسيس 12 سايت BTSو افزايش 8 سايت و بهسازي ارتباط راه دور جهت 4 سايت

و توسعه BSCفنون به ميزان 512TRXمي باشد.

ضمناً سرمايه گذاري اين طرحها با هزينه نزديك به 115 ميليارد ريال انجام شده است


سرویس عکس: مسعود ساکی

مسعود ساکی عکاس و خبرنگاریزدفردا

































































  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا